Kongen og Jeg (1999) Spille Film

Se fuld film Kongen og Jeg i video i høj kvalitet. Fuld streaming Kongen og Jeg i top kvalitet. Se streaming Kongen og Jeg i høj kvalitet. Online streaming Kongen og Jeg i high definition-format. Fuld film streaming Kongen og Jeg i top videoformat.


Du vil opdage, at samlede beskrivelse af Kongen og Jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og Jeg
  • År for film : 1999
  • Genrer af film : Animation, Drama, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1999-03-19
  • Virksomheder af film : Warner Bros., Rankin/Bass Productions, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Morgan Creek Productions,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 90 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 3.1
  • Youtube ID film : UijESPmAfFw
  • Oversættelse af film : EN,IT,FR,DA,DE,HE,
  • Aktører film :Christiane Noll (Anna Leonowens (singing voice)), Martin Vidnovic (The King of Siam), Adam Wylie (Louis Leonowens), Sean Smith (Sir Edward Ramsay), Darrell Hammond (Master Little), Miranda Richardson (Anna Leonowens), Kenny Baker (Captain Orton), Ed Trotta (Sir Edward's Captain), Ian Richardson (The Kralahome)
En charmerende familie. En stærk kvinde. En god konge. Og en ond, ond minister...

0160429

Kongen og Jeg er den største film udskilles af Warner Bros., Rankin/Bass Productions, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Morgan Creek Productions, med anvendelse af en beskrivelse af filmen er "Da den britiske læreinde Anna Leonowens i midten af 1800-tallet ankommer til Siam for at give den kongelige familie en vestlig uddannelse, må kongen af Siam ligesom resten af den kongelige familie straks overgive sig til denne uafhængige, utraditionelle og stærke kvinde. Kongen bliver ligefrem forelsket. Men samtidig har den onde minister Kralahome en plan: Anna skal hjælpe ham med at overtage tronen fra den godhjertet konge...". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

og jeg første lærte om denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde I herunder idé eller ikke. Efter at have set det jeg stjæler at tale om vi virkelig sætter pris. Jeg anbefaler stærkt denne film for de personer, der typen af genre Animation, Drama, Familie, . Du er i stand til at ser det gratis blot ved klikke en knap og tilmeld, posssible ser ubegrænset nyeste filmtitler gratis.

... Spille streaming Kongen og Jeg i bedste kvalitet 1080p ....




Production Design : Helena Collins-Liuag, Casting : Vincent Liff, Editor : Paul Murphy, Producer : Peter Bakalian, Screenplay : Jacqueline Feather, Producer : James G. Robinson, Casting : Geoffrey Johnson, Editor : Joe Campana, Director : Richard Rich, Screenplay : David Seidler, Screenplay : Peter Bakalian, Additional Dialogue : Brian Nissen
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Kongen og Jeg helt længde og find den url til dette film Kongen og Jeg i HD-video.


Tags: musical, king, school teacher, siam,

0 Response to "Kongen og Jeg (1999) Spille Film"

Send en kommentar